Dé expert voor vergaderruimtes & klaslokalen
Levertijd 1-3 werkdagen
Advies op maat
Wij installeren graag bij u op locatie
0528-232847
Zijn er voorzorgsmaatregelen voor het uitpakken?
Mocht je het product willen retourneren dan dien je de verpakkingen zo goed als in volledige nieuwstaat aan ons terug te sturen. Uit voorzorg geven wij je daarom de volgende tips mee:
Tip: Plak bij het opsturen/retourneren de doos alleen dicht met doorzichtig plakband, dus geen ducttape of ander plakband en alleen op de plaatsen waar al plakband aanwezig is.
Wanneer kan ik een product retourneren?
In de bedenktermijn van 14 dagen kun je alleen het artikel op “zicht” controleren zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat u als consument het geleverde ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat ook in de winkel zou mogen. Dat wil zeggen dat je het kunt vergelijken met hetgeen wat je op de site hebt gezien. Je kunt het product maximaal 2 uur gebruiken en mag deze niet alvast bevestigen aan de muur. Indien langer gebruikt of beschadigd wordt een vergoeding in rekening gebracht van minimaal 15 procent. Zolang u als klant nog niet heeft besloten het product te behouden, mag u het product weliswaar proberen, echter niet gebruiken en moet u deze weer inpakken zoals u het product heeft gekregen. Producten die u bij ons koopt en die niet goed werken vallen uiteraard onder de wettelijke garantieregeling.
Voordat je het pakket opent, bekijk eerst de opening/verpakkingsinstructies(indien je het pakket opent kan het zijn dat je bepaalde rechten in verband met retour verliest) Pak daarom alles zo voorzichtig mogelijk uit om een retourprocedure, eventueel nodig, zo gemakkelijk mogelijk te maken. Praktijkvoorbeeld: Het bovenstaande klinkt misschien ingewikkeld, daarom geven we je hieronder een voorbeeld uit de praktijk. Het gaat hierbij om het retourneren van producten in het kader van de wet herroepingsrecht. Je koopt een televisie via de website van Makkelijkpresenteren.nl. Nadat je er een paar dagen mee hebt gekeken, besluit je dat deze televisie niet voldoet aan jouw verwachtingen. Mag je deze tv retourneren? Helaas, omdat de tv een aantal dagen is gebruikt en daardoor een flink aantal branduren heeft, mag deze niet geretourneerd worden. Het aantal branduren is door ons afleesbaar. Je koopt een televisie en binnen 2 uur besluit je dat deze televisie niet voldoet aan de verwachtingen. Mag je deze tv retourneren? Dat mag, omdat de tv minimaal is gebruikt en daardoor maximaal 2 branduren heeft, mag deze geretourneerd worden. Het aantal branduren is door ons afleesbaar. De consument mag de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij “op zicht” controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder “onnodig gebruik”. Daarmee is het recht op retour vervallen. Wij hanteren een maximale speelduur van 2 uur. Dit wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 2 branduren dan zal deze niet worden behandeld onder de wet koop op afstand en retour worden gezonden. Een tv aan de muur monteren e.d. valt onder onnodig gebruik en is derhalve niet toegestaan. Wij vragen u ervoor zorg te dragen dat het product zo snel mogelijk bij ons aangeboden wordt. Zendingen die later dan 14 dagen worden aangeboden, kunnen wij helaas niet accepteren. Pak alles zo voorzichtig mogelijk uit om een retour procedure , eventueel nodig, zo gemakkelijk mogelijk te maken. Wij verkopen onze producten tegen een zo’n aantrekkelijk mogelijke prijs. Zo kan iedereen in Nederland profiteren van de laagst mogelijke prijs voor elektronica. Daardoor zijn onze marges echter zeer laag ten opzichte van een normale winkel. Een normale winkel kan het teruggebrachte artikel tegen hoge korting alsnog verkopen. Onze marges zijn zo klein dat dit helaas niet mogelijk is. Vandaar dat wij zeer streng moeten zijn met deze policy.
Hoe gaat het retourneren in z’n werk?
Bij makkelijkpresenteren.nl kun je een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De 14 dagen tellen vanaf de dag dat je je artikel(en) hebt afgehaald of afgeleverd hebt gekregen. Neem voor retournering telefonisch of per email contact op met ons. Een belangrijke voorwaarde van retournering is dat de verpakking van het product compleet en onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk) en het product onbeschadigd. Ook de originele verkoopfactuur dien je te retourneren bij de producten. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. U mag een product maximaal 2 uur testen. Tijdens deze termijn moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Het product mag je slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden en/of het juiste product heeft ontvangen. Indien je van je herroepingsrecht gebruikt maakt, moet je het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan makkelijkpresenteren.nl retourneren. Retourneren gebeurt dus conform de door makkelijkpresenteren.nl verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Je krijgt het volledige bedrag exclusief de kosten voor het retourzenden uiterlijk binnen 14 dagen retour. Retourneren is altijd op kosten van de klant. Wil je door makkelijkpresenteren.nl / koerier een televisie laten ophalen dan zijn de kosten t/m 60 inch € 69,95 en 65 t/m 86 inch € 89,95.
Hoe kan ik een product retourneren?
Om je product aan te melden voor retourneren dien je het contactformulier in te vullen op onze webshop of een e-mail te sturen. Zodra de aanvraag is afgerond zal de klantenservice van makkelijkpresenteren.nl je binnen 2 werkdagen instructies toezenden om het product op te sturen. De kosten voor het retourzenden zijn voor jou. Uiteraard kan je het product ook langs brengen op afspraak te Barneveld. Indien je wenst zelf niet zorg te dragen voor het retourneren van de bestelling kun je dit ook door makkelijkpresenteren.nl laten doen. Je dient voor een ophaalafspraak telefonisch of per email contact op te nemen met makkelijkpresenteren.nl. Kosten voor het ophalen van het product zijn voor rekening van de klant en zullen tijdens het telefonische of email contact gemeld worden.
Wie is er aansprakelijk voor de retourzending?
Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport als je het product zelf retourneert. Wij adviseren daarom dat je voor een transportverzekering zorgt indien je een pakket aan ons retourneert. Bij alle bestellingen die worden geretourneerd voor creditering of omruiling, draag je zelf de kosten voor de retourzending. Indien je kiest dat de producten worden afgehaald door makkelijkpresenteren.nl dan worden de producten door ons gecontroleerd en meegenomen. Vanaf dat moment draagt makkelijkpresenteren.nl zelf het risico van transport, schade of vermissing. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden aangenomen maar doorbelast aan de consument. Bij beschadiging van het product bij het retourzenden worden kosten bij jou in rekening gebracht.
Verzenden
Alle producten die je besteld via onze website worden standaard bezorgd doormakkelijkpresenteren.nl of PostNL pakketten of PostNL Extra@Home. Zodra jouw bestelling verzonden wordt krijg je hierover per email een bericht met daarin een track&trace nummer zodat je de bestelling kan volgen. Bij het bezorgen door onze eigen dienst krijg je een email met tijdsindicatie een dag van te voren en zal de chauffeur je van te voren bellen of een sms bericht sturen zodra deze onderweg is naar jou toe. Verzenden binnen Nederland is gratis. Voor Belgie zijn de verzendkosten € 49,-. Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag van € 19,- voor tv’s t/m 60 inch en € 49,- voor tv’s van 65 inch of groter. Voor de Waddeneilanden sturen wij u apart een betaallink na het plaatsen van een order.
Bezorg mogelijkheden
Leveringen zijn mogelijk van Maandag t/m Zaterdag. Heb je een specifieke voorkeur voor een leveringsdag? Je kunt tijdens het bestellen in het afrekenproces jouw voorkeur vermelden mits het product op voorraad is. Klik op de kalender en je kan je voorkeursdatum kiezen. In voorraad wil zeggen dat wij het product in voorraad hebben in ons magazijn en dat deze dan direct word verzonden of op afspraak kan worden afgehaald.
Producten op voorraad
Producten op voorraad worden na je bestelling direct verzonden en binnen 24 – 48 uur geleverd mits voor 21:00 uur besteld. Wij leveren 6 dagen per week behalve op Zondag. Producten die je besteld onder rembours kunnen 1 dag extra levertijd hebben. Bij bestellingen met installatieservice nemen wij binnen 5 werkdagen, na het plaatsen van de bestelling, contact met je op voor het maken van een afspraak. Wij moeten dit namelijk inplannen op route voor onze monteurs waardoor levering met installatie niet de volgende dag mogelijk is. Bestellingen van bedrijven worden geleverd van Maandag t/m Vrijdag. Voor Belgie kunnen wij 1 dag extra levertijd hanteren. Producten die niet op voorraad zijn of een levertijd hebben dan wordt dat aangegeven bij het product. Zodra het product binnen is zullen wij altijd van te voren contact met u opnemen voor het afstemmen van de levering.
Als je kiest voor betaling per bankoverschrijving, dan zullen wij jouw bestelling verzenden zodra wij de betaling hebben ontvangen. Verzenden in Nederland is gratis en de verzendkosten naar de Waddeneilanden en Belgie bedragen 49,- euro.
Levertijd 3-7 werkdagen
Levertijd 3 tot 7 werkdagen wil zeggen dat het product, ter indicatie, in 3 tot 7 werkdagen bij makkelijkpresenteren.nl geleverd is vanuit de leverancier. Dit product is dan ook daadwerkelijk al besteld bij de leverancier voor onze voorraad. Dit is een indicatie / verwachting en uiteraard kan het voorkomen dat het iets langer duurt. Na binnenkomst van je bestelling bij makkelijkpresenteren.nl nemen wij contact met je op voor het bezorgen of een afhaal afspraak. Bij verzenden wordt jouw bestelling bij binnenkomst nog dezelfde dag verzonden indien mogelijk.
Niet in voorraad
Niet in voorraad wil zeggen dat wij het product niet in ons magazijn hebben en waarschijnlijk niet binnen 3 tot 7 werkdagen leverbaar is. Je kunt altijd bij ons informeren naar een leverindicatie.
Kan ik mijn televisie ook afhalen?
makkelijkpresenteren.nl biedt je ook de mogelijkheid om jouw bestelling in Barneveld op afspraak af te halen. Wanneer je hier gebruik van wilt maken dan kun je dit aangeven tijdens het aanmaken van een order. Je kunt bij ons met PIN of Contant betalen.
makkelijkpresenteren.nl doet zijn best om alle producten van de juiste voorraadgegevens te voorzien. Heb je geen bestelling geplaatst, maar wil je wel een product komen afhalen? Informeer dan naar het product om te controleren of deze daadwerkelijk voorradig is. Dit scheelt je dan een “nutteloze rit” naar Barneveld voor het geval iemand net het laatste exemplaar meeneemt terwil je in de auto zit op weg naar ons. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons via de telefoon of via e-mail of chat en reserveer dan het gewenste product of leg het product in je winkelwagen in onze webshop en kies in het afrekenproces voor de optie “Afhalen op afspraak”. Je weet dan altijd zeker dat het product voor je klaar staat. Je kunt hierbij ook kiezen om pas bij het afhalen te betalen. Uiteraard kun je ook direct online afrekenen. Afhalen is mogelijk op afspraak.
makkelijkpresenteren.nl
Anthonie Fokkerstraat 67
3772MP Barneveld
0342-421000
info@makkelijkpresenteren.nl
Telefonische bereikbaarheid en afhalen op afspraak:
Dinsdag t/m Zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling verzonden wordt, met PostNL, krijg je hierover per e-mail een bericht met daarin een track&trace zodat je de bestelling kan volgen. Zodra je bestelling verzonden word met de bezorgdienst van makkelijkpresenteren.nl dan krijg je hierover een per e-mail een bericht met een tijdsindicatie en zal de bezorger je ruim van tevoren bellen of een bericht sturen als hij onderweg is naar je toe.
Is mijn bestelling verzekerd?
Je bestelling is bij ons standaard verzekerd tegen schade, diefstal en gebreken. Je hebt dus altijd een verzekerde verzending.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben of de bestelling annuleer als deze al verzonden is?
De eerste bezorgpoging is altijd gratis. Als een product op voorraad is kunt u tijdens het bestellen een datum aangeven als bezorgdag. Bij producten die een levertijd hebben kunt u geen bezorgdatum kiezen en nemen wij, als uw bestelling binnen is, contact met u op voor een bezorgdatum. Als u de bestelling annuleert nadat deze al verzonden is dan zullen wij de gemaakte transportkosten verrekenen met de terugbetaling.
De bezorgdienst van PostNL levert in een 3-uurs tijdvak en je kan de bestelling volgen via real-time track en trace.
De bezorgdienst van makkelijkpresenteren.nl levert in een 4-uurs tijdsvak en word u van tevoren gebeld of krijgt u van te voren een bericht voor een indicatie van de aankomsttijd. Hiermee sluiten we uit dat we elkaar mislopen.
We verwachten dan ook dat er iemand aanwezig is, op het door u aangegeven adres, om de bestelling aan te nemen op de aangegeven bezorgdag en binnen het vooraf gedeelde tijdvenster. Mocht het gebeuren dat u er niet bent door omstandigheden, geef dit dan aan makkelijkpresenteren.nl en PostNL op tijd aan, dan bieden wij de bestelling, op een met u overeengekomen andere datum, opnieuw aan.
Als er op de gekozen of overeengekomen bezorgdatum niemand aanwezig is, op het aangegeven adres, dan zal het bedrag voor de tweede bezorgpoging aan u worden doorberekend. Dit moet dan direct worden afgerekend aan de chauffeur die de bestelling komt bezorgen door middel van een pin transactie.
Kosten 2e bezorgpoging:
Televisies t/m 60 inch: 19,95 euro ( 1-mans distributie )
Televisies groter dan 60 inch: 49,95 euro ( 2-mans distributie )
Overige producten: 9,95 euro ( PostNL paketten )
Contactgegevens wijzigen bezorgdatum, voorkeur is eerst te bellen i.p.v. te mailen:
Extra@Home van PostNL: 088-8686868
makkelijkpresenteren.nl: 0342-421000 of info@makkelijkpresenteren.nl
Wij verkopen onze producten tegen een zo’n aantrekkelijk mogelijke prijs. Zo kan iedereen in Nederland profiteren van de laagst mogelijke prijs voor elektronica. Daardoor zijn onze marges echter zeer laag ten opzichte van een normale winkel. Onze marges zijn zo klein dat het helaas niet mogelijk is de tweede bezorgpoging of annulering van uw bestelling na verzending voor onze rekening te nemen. Vandaar dat wij streng moeten zijn met deze policy.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren ook in België. makkelijkpresenteren.nl of de bezorgdienst levert je bestelling af binnen 2 werkdagen mits uit voorraad leverbaar. De kosten voor het verzenden naar België zijn 49,- euro.
ma – vrij 8.30 – 17.00 uur
info@makkelijkpresenteren.nl
makkelijkpresenteren.nl is onderdeel van Pro-Vision AV BV
© 2024 – makkelijkpresenteren.nl
Vormgeving & realisatie Full Motion Media
ma – vrij 8.30 – 17.00 uur
info@makkelijkpresenteren.nl
MAKKELIJKPRESENTEREN.NL
Dr. Anton Philipsstraat 9
7903 AL Hoogeveen
Vormgeving & realisatie Full Motion Media
Met behulp van onderstaand formulier kunt u de offerte voor het hiernaast getoonde artikel aanvragen.
Exclusief btw
makkelijkpresenteren.nl is onderdeel van Pro-Vision AV BV. Wij zijn kennispartner op het gebied van audiovisuele oplossingen. Vanuit onze vestiging in Hoogeveen leveren wij door heel Nederland en België. Onze adviseurs staan voor u klaar om de beste oplossing samen te stellen voor uw audiovisuele vraagstuk. Wij zijn partner van verschillende merken die toepassingen bieden voor bedrijven en (onderwijs)instanties.
Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel. Op zaterdag en zondag is ons bedrijf dicht.
Ook kun je elke werkdag tussen 8.30 uur en 16.30 uur telefonisch en via e-mail je bestelling doorgeven.
Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan:
We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:30 uur geplaatst worden, streven we ernaar nog dezelfde dag te verzenden. Soms kan het echter voorkomen dat producten niet direct op voorraad zijn, waardoor de levering iets langer kan duren. Op de productpagina vind je een indicatie van de levertijd. Mocht het om welke reden dan ook voorkomen dat we deze levertijd niet kunnen halen, dan laten we je dat uiteraard zo snel mogelijk weten. We zijn toegewijd om je op de hoogte te houden en je te informeren over eventuele vertragingen.
Levering verloopt via de DHL of PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Mogelijk is jouw account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Je kunt allereerst controleren of je de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kun je kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kun je het e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar jouw e-mailadres toegestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan jou vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van jouw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Wij verzenden je bestelling binnen de Benelux naar het adres van jouw keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Bestellingen in onze webshop die voor 15.00 uur worden besteld worden (indien op voorraad) binnen een werkdag bij je aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten de openingstijden afwijken van de normale kantoortijden (8.30 uur tot 16.30 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met jouw bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Indien je vragen hebt voor onze Klantenservice, dan kun je contact opnemen op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al je vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.
Dan heb je een goede vraag. Neem rechtstreeks contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.