KLANTENSERVICE
Waarmee kunnen we je helpen? Klik op de “+” om de antwoorden op de veel gestelde vragen te zien.
Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel. Op zaterdag en zondag is ons bedrijf dicht.
Ook kun je elke werkdag tussen 8.30 uur en 16.30 uur telefonisch en via e-mail je bestelling doorgeven.
Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan:
- iDeal
Met iDeal kun je direct via het internetbankieren van de bank betalen. Voordeel hiervan is dat je direct bevestiging krijgt van de betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van Mollie. - Credit Card
Wanneer je kiest voor betaling met je credit card vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (deze staat vaak op de achterkant van de creditcard) in. In sommige gevallen wordt je gevraagd een extra wachtwoord of e-code in te vullen. Wij versturen de gegevens naar de creditcardmaatschappij.
Mogelijk is jouw account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Je kunt allereerst controleren of je de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kun je kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kun je het e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar jouw e-mailadres toegestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan jou vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van jouw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Wij verzenden je bestelling binnen de Benelux naar het adres van jouw keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Bestellingen in onze webshop die voor 15.00 uur worden besteld worden (indien op voorraad) binnen een werkdag bij je aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten de openingstijden afwijken van de normale kantoortijden (8.30 uur tot 16.30 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met jouw bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Indien je vragen hebt voor onze Klantenservice, dan kun je contact opnemen op werkdagen van 8:30 uur tot 16:30 uur. Zij staan klaar voor al je vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.
Dan heb je een goede vraag. Neem rechtstreeks contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.